Paieškos variklių optimizavimas (SEO) ir mokėjimas už paspaudimą (PPC) yra dvi dažniausiai šiandien įmonių naudojamos internetinės rinkodaros strategijos. Tačiau kuo jos skiriasi ir kuri iš jų tinka jūsų verslui? Apžvelkime, kuo šios dvi strategijos skiriasi ir kaip jas atskirti.
Kaip veikia SEO
SEO apima jūsų svetainės optimizavimą taip, kad ji užimtų aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatuose, kai žmonės įveda atitinkamus raktinius žodžius ar frazes, susijusias su jūsų verslu. Tai apima techninių svetainės elementų, tokių kaip puslapių pavadinimai ir meta aprašymai, optimizavimą, taip pat kokybiško turinio, kuris yra gerai ištirtas ir aktualus jūsų tikslinei auditorijai, kūrimą. Tai taip pat apima atgalinių nuorodų iš kitų patikimų svetainių kūrimą, kad dar labiau padidintumėte savo matomumą internete. Nors SEO yra lėtas procesas, ilgainiui jis gali padėti jums gauti daugiau organinio srauto ir gali būti labai veiksmingas skatinant potencialius vartotojus ir konversijas.
Kaip veikia PPC
PPC veikia rodant mokamus skelbimus paieškos rezultatų puslapiuose. Kai kas nors spusteli skelbimą, reklamuotojas už kiekvieną paspaudimą sumoka tam tikrą pinigų sumą – iš čia ir atsiranda pavadinimas „mokėk už paspaudimą”. Reklamuotojai teikia pasiūlymus dėl tam tikrų raktažodžių ar frazių, susijusių su jų produktais ar paslaugomis, tam tinkrą taktiką, kad jų skelbimai būtų rodomi virš organinių paieškos rezultatų, kai naudotojai juos įveda į paieškos sistemą. PPC kampanijas galima greitai sukurti ir jos iš karto pradės generuoti srautą, tačiau netinkamai valdomos jos gali būti brangios.
Išvada:
Apibendrinant galima teigti, kad norint nustatyti, kuri strategija geriausiai atitiks jūsų verslo poreikius, labai svarbu suprasti SEO ir PPC skirtumus. Tinkamai įgyvendintos abi strategijos gali padėti padidinti matomumą internete, pritraukti daugiau lankytojų į svetainę ir galiausiai generuoti daugiau potencialių klientų ir konversijų jūsų verslui. Svarbu nepamiršti, kad abi strategijos reikalauja nuolatinės priežiūros, tačiau turėdami šiek tiek kantrybės ir atsidavimo, galėsite padidinti bet kurios iš šių galimybių veiksmingumą ir pasiekti ilgalaikės sėkmės.
Jeigu reikalinga pagalba, nesvarbu, ar jus domina SEO paslaugos, ar Google Ads reklama – čia gali praversti specialistų konsultacijos, patarimai ar strategijos.